Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste brand activations van september

De maand waarin een vliegende hangmat Georgië in zijn greep hield en er op onverwachte plekken pop-up paradijsjes opdoken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Natakhtari Beer – The Flying Hammock
Bureau: LeavingStoneTV

related partner content for mobile comes here

De spectaculairste pr-stunt kwam deze maand uit Georgië. Daar zweefde een man in een door drones gedragen hangmat hoog boven de stad Khashuri. Ondanks zijn wiebelige positie ziet hij er compleet relaxed uit en lijkt hij zelfs van een biertje te genieten. Voorbijgangers beginnen het tafereel massaal te filmen en de mysterieuze hangmatter groeit uit tot een nationale nieuwshype. Het blijkt de kick-off van een even slimme als effectieve introductiecampagne van de nieuwe light-variant van het Georgische Natakhtari Beer. 

 

 

Corona – Hidden Paradis
Bureau: W+K Amsterdam

Mexico City is een van de drukste steden ter wereld. Om inwoners de kans te geven even te ontsnappen aan hun betonharde dagelijkse realiteit, bouwde Corona een verborgen VR-paradijs. Mensen die een als Corona-blikjesautomaat vermomde deur binnentraden, kwamen terecht in een adembenemende fata morgana van virtual reality technologie, theater, geluid en geur. Meer dan drieduizend bezoekers dompelden zich onder in deze zinnenprikkelende brand experience.

 

37.5 Technology – Cliffside Pop-up Show
Bureau: Work in Progress

Outdoor avonturiers staan sceptisch tegenover marketingcampagnes, zo blijkt uit onderzoek. Dus is het extra belangrijk om ze te verleiden met een actie die in het hart van de doelgroep landt. De creatieven van Work in Progress, het bureau van extreme sports specialist 37.5 Technology, bedachten ‘s werelds meest afgelegen pop-up store. Deze Cliffside shop zweefde een kleine tweeduizend meter boven de grond, strak tegen de flanken van de afschrikwekkende Bastille Wall in Colorado. Klimmers konden er gratis outdoor spullen krijgen. De Cliffside shop werd twee dagen bemand door een onverschrokken medewerker van 37.5 Technology. 

 

BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het allerbeste werk van 2017 gekozen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in