Overslaan en naar de inhoud gaan

3sixtyfive komt met comebackcampagne voor Canei

Een ode aan de roots van Canei, waarin de Italiaanse cultuur een grote rol speelt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het influencerduo Blonde Tigers is het komende halfjaar ambassadeur voor het vernieuwde Canei: Frizzante Originale.

related partner content for mobile comes here

Bij deze herintroductie keert het merk terug naar de plek waar het begon: Italië. Canei roept de doelgroep hierin op om van alledaagse momenten te genieten en het leven te vieren. Op het online magazine La Vita Frizzante en bijbehorende sociale kanalen zijn vanaf nu verhalen, avonturen en tips te vinden voor een lifestyle met een Italiaans tintje.

Blonde Tigers


Influencers Vita en Elise krijgen als ambassadeurs een prominente rol in de campagne. Zij nemen Frizzante Originale mee in hun leven op YouTube en Instagram en hun avonturen zijn terug te vinden op La Vita Frizzante. De Blonde Tigers maken ook deel uit van merkactivaties en evenementen. Zo waren de zussen al te zien op Mysteryland en Strandfestival Zand.

Influencers Vita en Elise krijgen als ambassadeurs een prominente rol in de campagne. Zij nemen Frizzante Originale mee in hun leven op YouTube en Instagram en hun avonturen zijn terug te vinden op La Vita Frizzante. De Blonde Tigers maken ook deel uit van merkactivaties en evenementen. Zo waren de zussen al te zien op Mysteryland en Strandfestival Zand.

3sixtyfive


Canei koos 3sixtyfive om de contentstrategie te ontwikkelen en uit te rollen voor het online magazine en de sociale kanalen. De campagne is een gezamenlijke inspanning van meerdere bureau's binnen de Endeavour Group waartoe 3sixtyfive sinds 2017 is toegetreden. Zo is Pixelindustries verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het online magazine, DBOM voor de online advertisingcampagne en verzorgt Hellodialog de emailmarketing.

Canei koos 3sixtyfive om de contentstrategie te ontwikkelen en uit te rollen voor het online magazine en de sociale kanalen. De campagne is een gezamenlijke inspanning van meerdere bureau's binnen de Endeavour Group waartoe 3sixtyfive sinds 2017 is toegetreden. Zo is Pixelindustries verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het online magazine, DBOM voor de online advertisingcampagne en verzorgt Hellodialog de emailmarketing.

Canei: Frizzante Originale is vanaf heden verkrijgbaar bij Jumbo en diverse SuperUnie-leden.

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in