Overslaan en naar de inhoud gaan

Directie on tour

Voor het tweede achtereenvolgende jaar ging de NS-directie het land in om, naar aanleiding van het Jaarverslag, op een vijftal lokaties…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het tweede achtereenvolgende jaar ging de NS-directie het land in om, naar aanleiding van het Jaarverslag, op een vijftal lokaties met medewerkers te discussiëren over de operationele en financiële resultaten en perspectieven van de onderneming. Altijd nuttig om eens in de zoveel tijd alle tussenlagen over te slaan; ook de 'werkvloer' waardeert de mogelijkheid van direct contact met 'de heren uit Utrecht'. Toch is het niet meer dan een speldeprikje in de communicatie; hoe krijgen we de hele onderneming zover dit soort openheid en discussie na te streven? De resultaten en perspectieven waren weer een stuk beter dan vorig jaar; veel minder polemiek in de vraagstelling dus; er kon gelukkig veel gelachen worden. Hoe houden we het volgend jaar weer scherp en inhoudelijk? Zullen we gaan voor het Lagerhuis-debat of voor de fun- en inspiratieworkshop ...

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in