Briggeman als postbodecontroleur
De tekst luidt als volgt: "Geachte bewoner, TPG Post wil het beste postbedrijf zijn en blijven. Daarbij streven wij naar een continue verbetering van onze dienstverlening. Het correct bezorgen van uw poststukken staat hierbij centraal. Een juiste postbezorging wordt door ons op verschillende manieren getoetst. Deze kwaliteitscontrolekaart is een van de middelen die wij hiervoor gebruiken. U kunt deze kwaliteitscontrole kaart gewoon weg goooien. (let op de drie o's, FdH). Voor het eventueel ongemak bied ik u mijn verontschuldigingen aan". Getekend door de rayonmanager Utrecht meneer Briggeman.
Beste meneer Briggeman, wat wilt u nu? Dat ik de postbode omhels voor het goed bezorgen van dit kaartje. Dat ik u zou bellen als ik dit kaartje niet ontvangen zou hebben? Het ruikt naar bureaucratie en het ongewenst bevuilen van de brievenbus.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNoncommunicatie met een hoge irritatiefactor. Kunt u niet gewoon helpen met het bezorgen der post of zo?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid