Overslaan en naar de inhoud gaan

Beperking van alcohol- en snoepreclame een zegen voor interactieve reclame

Donkere wolken pakken zich samen boven ons land. Sinds de normen-en-waarden-maffia de macht van het land heeft overgenomen, volgt verbod…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar, zoals een wijsheer uit onze tijd ons heeft geleerd: "Ieder nadeel heb z'n voordeel". Al deze verboden en dreigende verboden lijken namelijk vooral van toepassingen te zijn op alle media behalve het digitale.

related partner content for mobile comes here

Vanuit die optiek wil ik dan ook een oproep doen aan alle dappere, digitale strijders die proberen het digitale medium nog serieuzer op de landkaart te zetten: Stop met prediken van het digitale geloof. Presenteer geen succesvolle, maar liever mislukte interactieve cases. Zorg ervoor dat we niet meer serieus worden genomen. Anders zal de toorn des normen-en-waardens ook op ons neerdalen. En dan lopen we de kans van ons leven mis. Namelijk, om als die budgetten die nu naar TV, radio, print, outdoor gaan, eindelijk eens in ons interactieve mandje te laten neerdalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in