Overslaan en naar de inhoud gaan

Herinneringsfout Tilburg

Ooit zat een collega van mij op een huwelijk naast twee Tilburgers, die bloedserieus het grote voordeel van hun woonplaats benoemden: zo'n…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tilburg publiceert namelijk vandaag in vandaag een zogenaamde recall-advertentie met de nogal flauwe invalshoek dat er een ‘geconstateerde herinneringsfout in het product ‘Tilburg 1933 - 1994’ is’.
Stukkie tekst eruit: ‘De kans bestaat dat uw herinneringen aan Tilburg niet overeen komen met de werkelijke situatie. Waarschuwing: bij gebruik van foutieve herinneringen kunnen tranende ogen en pijn in het hart optreden. Wij verzoeken u (on)geopende herinneringen terug te brengen naar Tilburg. Bij bezoek krijgt u gratis een nieuwe herinnering.’ De advertentie eindigt met: ‘Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Voor informatie over deze oproep of over het ruilen van uw herinneringen verwijzen we u naar de advertentie verderop in deze krant.’

related partner content for mobile comes here

Na al die humor is de vervolgadvertentie toch wel teleurstellend. In zo’n vijftig woorden leren we dat Tilburg 'bovenaan de lijst met snelgroeiende stijgers op sociaal-economisch terrein staat, hard groeit, zich op eigen kracht vernieuwt. Maar het meest sprekend is het resultaat. Spannend, met veel ruimte om te experimenteren. Kom kijken tijdens evenementen, exposities en concerten.’

Denk toch dat ik voor een dagje Antwerpen kies.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in