Nieuwe uitgaansportal: Mijn NL


Daarin wordt de lifestyle- en uitgaansinformatie van de 22 grote(re) steden van Nederland bijeengebracht. Mijn NL biedt een online agenda waar men landelijke agendatips vindt. Door een persoonlijke agenda bij te houden gaan bezoekers zelf een grote rol spelen op de portal: agendapunten, artikelen en locaties zijn hierin te verzamelen.
Verder kunnen bezoekers hun uitgaansfilmpjes/foto’s achterlaten. Deze foto's en video's worden gekoppeld aan locaties, artikelen en agenda-items. Mijn NL richt zich op steden in Nederland met minstens 100.000 inwoners.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe portal heeft een landelijke aanpak; er komen bijvoorbeeld geen aparte pagina’s voor Maastricht of Groningen. De vier lokale sites die gekoppeld zijn aan de NL-bladen worden onderdeel van Mijn NL, maar blijven in feite bestaan zoals ze zijn.
Volgens uitgever Hylke Vlierhuis van NL Unlimited zou het lastig zijn om voor alle 22 steden een papieren magazine in de markt te zetten, vandaar dit besluit voor een nieuw, landelijk (online)merk. Aan het eind van de zomer staat een campagne gepland, van de hand van USSR. Het is de eerste keer dat NL met een bureau samenwerkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid