Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN start met reclame op mobiel

KPN begint vandaag met een eerste proefproject rondom reclameboodschappen via de mobiele telefoon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Prepaid-klanten van KPN en Hi die de komende weken het saldo van hun beltegoed als sms-je opvragen, krijgen tijdens deze eerste proefperiode een extra boodschap toegevoegd aan dit gratis tekstbericht.

related partner content for mobile comes here

Voor deze proef werkt KPN samen met een aantal bedrijven en instellingen, ‘die zowel commerciële als liefdadige doelen nastreven’.

Bedoeling is om ervaring op te doen met de mogelijkheden en effectiviteit van mobiele reclame. Daarbij wordt nagegaan hoe klanten de dienst ervaren, hoe effectief het middel is voor adverteerders als ook de stand van de techniek te testen.

Als de proef succesvol verloopt, verwacht KPN later dit jaar adverteerders en klanten uitgebreider diensten te kunnen bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in