Ster-inkomsten trekken weer aan
Het exploitatieresultaat van de Ster is vorig jaar met 10 miljoen euro gegroeid ten opzichte van 2005 tot 196 miljoen euro. Dat is ‘te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt de Ster in haar jaarverslag. De reclame-inkomsten bij de Publieke Omroep staan al jaren onder druk, maar volgens de organisatie hechten adverteerders belang aan goede programmering. De waardering voor televisieprogramma's is van invloed op het reclame-effect, blijkt uit onderzoek in opdracht van de Ster in samenwerking met MarketResponse.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het jaarverslag publiceert Ster de uitkomsten van dit onderzoek dat werd gehouden onder de top 500 adverteerders. Zo blijkt ook dat 46 procent in 2006 een pretest en 58 procent een posttest liet uitvoeren. 42 Procent vindt de kosten voor het pre- en posttesten van commercials te hoog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid