Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster-inkomsten trekken weer aan

Het exploitatieresultaat van de Ster is vorig jaar met 10 miljoen euro gegroeid ten opzichte van 2005 tot 196 miljoen euro. Dat is ‘te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt de Ster in haar jaarverslag. De reclame-inkomsten bij de Publieke Omroep staan al jaren onder druk, maar volgens de organisatie hechten adverteerders belang aan goede programmering. De waardering voor televisieprogramma's is van invloed op het reclame-effect, blijkt uit onderzoek in opdracht van de Ster in samenwerking met MarketResponse.

related partner content for mobile comes here

In het jaarverslag publiceert Ster de uitkomsten van dit onderzoek dat werd gehouden onder de top 500 adverteerders. Zo blijkt ook dat 46 procent in 2006 een pretest en 58 procent een posttest liet uitvoeren. 42 Procent vindt de kosten voor het pre- en posttesten van commercials te hoog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in