Overslaan en naar de inhoud gaan

Geyskens hoogleraar Marketing in Tilburg

Inge Geyskens is met ingang van 1 januari 2007 benoemd tot hoogleraar Marketing bij het departement Marketing van de Faculteit Economie en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze doet onderzoek naar het opzetten en managen van distributiekanalen door bedrijven. Voor haar onderzoek naar huismerken ontving Geyskens in 2005 een vijfjarige beurs. Daarmee onderzoekt ze bijvoorbeeld waarom huismerken het steeds beter doen, hoe A-merken zich daartegen kunnen verweren en of het verkopen van budget- en premium-huismerken wel zo verstandig is voor supermarkten.

related partner content for mobile comes here

De Belgische Geyskens studeerde Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Katholieke Universiteit van Leuven en promoveerde daar in 1998 in de Bedrijfswetenschappen. Sindsdien werkte ze als universitair docent en universitair hoofddocent bij het Departement Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen in Tilburg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in