Genomineerden (Re-)Connect Retail Award
Hunkemöller, Jumbo en Albert Heijn zijn genomineerd voor de (Re-)Connect Retail Award, die wordt uitgereikt op de zestiende editie van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De drie retailers verdienden de nominatie doordat ze ‘uitzonderlijk goed weten aan te sluiten bij de wensen van de consument’. Runners-up Mexx, WE en Coop haalden het uiteindelijk net niet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De award wordt uitgereikt op basis van het onderzoek ‘Trends in Retail’, dat elk jaar wordt uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van Capgemini. Dat de genomineerden zich alledrie in de fashion- of foodsector bevinden is geen toeval. Uit het Trends in Retail-onderzoek, dat dit jaar eind mei wordt gepubliceerd, blijkt dat deze sectoren over het algemeen het beste gehoor gaven aan de wensen van de klant. Zo wisten zij het meeste profijt te halen uit de toegenomen consumentenbestedingen in 2006.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid