Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wil er meewerken aan MolBlog.nl?

We zijn onlangs op nummer één gekomen van de ranglijst van marketing/communicatie-blogs. Mooi, maar hoe blijven we daar?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We zijn onlangs gekomen van de ranglijst van marketing/communicatie-blogs. Mooi, maar hoe blijven we daar?

Met jou wellicht...MolBlog is een aardig podium en per dag komen er al héél véél bezoekers.

We kunnen wel weer wat fris, wild bloed gebruiken.

Kun je minstens twee berichten per week schrijven en ben je gewoon heel goed in je vak? Kun je tot een nieuw gezichtspunt komen en anderen verbazen met je beschouwingen?

Stuur dan een mail naar mij (tvanvugt@kluwer.nl) en vertel ook wat je zou willen doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in