T-Mobile start internetspel Wendy’s Wereld
T-Mobile start een interactieve campagne om mobiel internetten te promoten. Het internetspel Wendy’s Wereld moet spelers wijzen op het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Drie maanden lang geeft de provider dagelijks één mobiele telefoon weg. De actie maakt deel uit van de campagne Wendy’s Wereld. De brunette Wendy begeleidt in korte filmpjes de spelers van het internetspel naar verschillende locaties, waarbij ze gebruikmaakt van internet op haar mobiele telefoon. Via hints, die Wendy ook achterlaat op de vriendendienst Hyves, kan men achterhalen waar ze naartoe gaat. Aan de hand van het spel wil T-Mobile laten zien hoe handig mobiel internet kan zijn in het dagelijkse leven. (ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid