Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Peperbus voor City FM en Café Fresco

De Gouden Peperbus voor de beste buitenreclame van het afgelopen jaar is gewonnen door zowel City FM als Café Fresco.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hans van Walbeek reikte de vakprijs uit aan City FM. Het winnende creatieve team ‒ bestaande uit Peter ten Brinke en Yuri Teuling van Arc Amsterdam - inmiddels werkzaam bij FHV BBDO ‒ mocht de Gouden Peperbus in ontvangst nemen. Jean Kiekebosch van City FM kreeg naast de Peperbus ook een cheque van JCDecaux voor een gratis billboard/Vitrine-campagne van 100 vakken ter waarde van 70.000 euro.

related partner content for mobile comes here

Het Nederlandse publiek kon de hele maand maart een stem uitbrengen op zijn favoriete buitenreclameposter. Het publiek koos Café Fresco uiteindelijk als favoriet. Marko Arends van Sara Lee ontving uit handen van Joop Roozen, marktkoopman op de Albert Cuyp, een Gouden Peperbus en een cheque voor een gratis billboard/Vitrine®campagne. Het creatieve team, Marq Strooy en Robin Zuiderveld van FHV BBDO - inmiddels werkzaam bij UbachsWisbrun/JWT - kreeg ook een Gouden Peperbus.

De uitreiking was afgelopen woensdag in restaurant Barça op het Marie Heinekenplein in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in