Gouden Peperbus voor City FM en Café Fresco


Hans van Walbeek reikte de vakprijs uit aan City FM. Het winnende creatieve team ‒ bestaande uit Peter ten Brinke en Yuri Teuling van Arc Amsterdam - inmiddels werkzaam bij FHV BBDO ‒ mocht de Gouden Peperbus in ontvangst nemen. Jean Kiekebosch van City FM kreeg naast de Peperbus ook een cheque van JCDecaux voor een gratis billboard/Vitrine-campagne van 100 vakken ter waarde van 70.000 euro.
Het Nederlandse publiek kon de hele maand maart online een stem uitbrengen op zijn favoriete buitenreclameposter. Het publiek koos Café Fresco uiteindelijk als favoriet. Marko Arends van Sara Lee ontving uit handen van Joop Roozen, marktkoopman op de Albert Cuyp, een Gouden Peperbus en een cheque voor een gratis billboard/Vitrine®campagne. Het creatieve team, Marq Strooy en Robin Zuiderveld van FHV BBDO - inmiddels werkzaam bij UbachsWisbrun/JWT - kreeg ook een Gouden Peperbus.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uitreiking was afgelopen woensdag in restaurant Barça op het Marie Heinekenplein in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid