Overslaan en naar de inhoud gaan

Een volmaakte wereld volgens een wodkamerk

Premium-wodkamerk 'Absolut' komt met een nieuwe campagne 'In an Absolut world', die consumenten moet laten nadenken hoe een volmaakte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Premium-wodkamerk komt met een nieuwe campagne 'In an Absolut world', die consumenten moet laten nadenken hoe een volmaakte wereld eruit zou kunnen zien.

related partner content for mobile comes here

Door in te spelen op de dubbele betekenis van het woord 'absolut' (betekent o.a. 'volmaakt'), moet 'In an Absolut world' een verbinding tussen de kwaliteit van het merk en het droombeeld van een volmaakte wereld leggen.

Met deze campagne hoopt het wodkamerk een discussie te starten over universele en alledaagse onderwerpen, en consumenten uit te dagen om hun droombeeld van de wereld onder woorden te brengen.

Of zoals Ketel Eriksen, President V&S Absolut Spirits het omschrijft: 'We willen mensen inspireren om met elkaar in discussie te gaan en hun eigen visionaire blik te ontdekken. Ons doel is om alle communicatiekanalen van de 21ste eeuw te gebruiken en steeds meer consumenten voor Absolut te interesseren'.

De campagne wordt gelanceerd in voorjaar/zomer 2007, eerst in Duitsland eind april, en in de VS in mei. De bedoeling is dat de campagne in 2008 in Nederland van start zal gaan.
Nog even wachten dus.

Ik vind het een grappig combinatie, droombeeld van een volmaakte wereld en wodka. Ik krijg in ieder geval best vaak visionaire gedachten als ik een beetje veel op heb...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in