Een volmaakte wereld volgens een wodkamerk
Premium-wodkamerk 'Absolut' komt met een nieuwe campagne 'In an Absolut world', die consumenten moet laten nadenken hoe een volmaakte wereld eruit zou kunnen zien.
Door in te spelen op de dubbele betekenis van het woord 'absolut' (betekent o.a. 'volmaakt'), moet 'In an Absolut world' een verbinding tussen de kwaliteit van het merk en het droombeeld van een volmaakte wereld leggen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet deze campagne hoopt het wodkamerk een discussie te starten over universele en alledaagse onderwerpen, en consumenten uit te dagen om hun droombeeld van de wereld onder woorden te brengen.
Of zoals Ketel Eriksen, President V&S Absolut Spirits het omschrijft: 'We willen mensen inspireren om met elkaar in discussie te gaan en hun eigen visionaire blik te ontdekken. Ons doel is om alle communicatiekanalen van de 21ste eeuw te gebruiken en steeds meer consumenten voor Absolut te interesseren'.
De campagne wordt gelanceerd in voorjaar/zomer 2007, eerst in Duitsland eind april, en in de VS in mei. De bedoeling is dat de campagne in 2008 in Nederland van start zal gaan.
Nog even wachten dus.
Ik vind het een grappig combinatie, droombeeld van een volmaakte wereld en wodka. Ik krijg in ieder geval best vaak visionaire gedachten als ik een beetje veel op heb...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid