Overslaan en naar de inhoud gaan

De long tail van beste marketeers

Eind 2006 werden we door Time allemaal nog uitverkozen tot Person of the Year. Wat een opsteker was dat. Maar hoe anders is het nu.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind 2006 werden we door Time allemaal nog uitverkozen tot . Wat een opsteker was dat. Maar hoe anders is het nu.

related partner content for mobile comes here

Time komt nu met de ter wereld. U en ik staan niet in die lijst (maar apenkenner Frans de Waal, die apengedrag met gedrag van mensen vergelijkt, weer wel) en daar kan ik mee leven.

heeft ook een gepubliceerd, die van de beste marketeers. Hier sta ik ook niet bij. En u waarschijnlijk ook niet. En dat is natuurlijk wél zorgelijk.

Toevallig of niet, juist nu komen zowel en het nieuwe met een themanummer over zelfkennis. Ik moet ze nog lezen, maar ik vermoed dat beiden zullen zeggen dat we moeten erkennen dat we niet in die lijstjes horen. En dat dat helemaal niet erg is.

Moeten we ons daar dan maar bij neerleggen? Dacht het niet! Auteur Elbeth Eilander nodigt ons zelfs uit: ''.

En tot die tijd - we zijn immers marketeers die zichzelf best kunnen verkopen - is er de troost van de Long Tail-hype, pardon, Long Tail-theorie. We zitten namelijk in de Long Tail van beste marketeers. Samen zijn wij, waarde collega's, beter dan die 100 in het lijstje. Jazeker, we staan gedeeld 101e en het doet ertoe!

P.S. Als u dit leest en u staat wél in de top 100: van harte. Maar pas op, uw collega's liggen op de loer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in