Overslaan en naar de inhoud gaan

Insight24 - Youtuben voor B2B

Top of flop? In navolging van het enorme success van YouTube springen meerdere bedrijven in on line videocasting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Top of flop? In navolging van het enorme success van springen meerdere bedrijven in on line videocasting.

related partner content for mobile comes here

Onlangs werd door ON24 INC het nieuwe portaal gelanceerd. De belofte is een vernieuwend "B2B rich media network" bestaande uit webcasts, podcasts, corporate videos en online demos voor de serieuze IT professional.

De observatie van On24 is dat veel webcasts na initiele lancering onbenut blijven en verdwijnen van de website na beeindig van de overkoepelende marketing campagne. Dit terwijl de content veelal relevant blijft voor de doelgroep

Insight24 wil de bron worden voor de grootzakelijk ondernemer waar deze informatie wordt geconsolideerd en waar de doelgroep voor het laatste nieuws en nieuwe inzichten op het gebied van bedrijfsvoering en technologie terecht kan, onderverdeeld in 30 categorieën

Insight24 zoekt daarvoor de samenwerking met honderden participerende bedrijven, als IBM, Cisco, Novell, HP, IDC en EMC. Het Insight24 B2B network zou nu al duizenden webcasts, podcasts, en videos omvatten, hetgeen volgens een snelle telling wellicht wat te optimistisch is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in