Search en Nonprofit 'n goede match?
Onze ervaring is dat nonprofits niet commercieel willen adverteren met hun marketinggelden. Zonde! zo blijkt uit een sessie bij Search…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tijdens de sessie "SEM for Non-Profits and Charities" komen enkele vooreelden naar voren waar executives van nonprofit marketing organisties aangeven dat er zowel met SEO als Search Advertising veel extra doneringen kan opleveren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook het werken met verschillende vormen van social Media (Hyves, Flickr, Youtube) is een beproefd concept dat niet teveel omgeven door commercie. Zie voor een aardig voorbeeld de actie van Greenpeace Youtube.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS"Social media can help a campaign, because search engines like it," said Nan Dawkins, partner at RedBoots Consulting. "And by social media, I don't mean advertising. I mean human-to-human contact."
Aardige uitspraak die ook wij adviseren!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid