Overslaan en naar de inhoud gaan

Search en Nonprofit 'n goede match?

Onze ervaring is dat nonprofits niet commercieel willen adverteren met hun marketinggelden. Zonde! zo blijkt uit een sessie bij Search…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de sessie "SEM for Non-Profits and Charities" komen enkele vooreelden naar voren waar executives van nonprofit marketing organisties aangeven dat er zowel met SEO als Search Advertising veel extra doneringen kan opleveren.

related partner content for mobile comes here

Ook het werken met verschillende vormen van social Media (Hyves, Flickr, Youtube) is een beproefd concept dat niet teveel omgeven door commercie. Zie voor een aardig voorbeeld de actie van Youtube.

"Social media can help a campaign, because search engines like it," said Nan Dawkins, partner at RedBoots Consulting. "And by social media, I don't mean advertising. I mean human-to-human contact."

Aardige uitspraak die ook wij adviseren!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in