
Deze naam verwijst naar de vorm van de advertentie, de Hockeystick beslaat twee aaneensluitende zijdes van het scherm. Als een geïnteresseerde bezoeker met zijn of haar muis over de advertentie gaat, verschijnt ook in het midden van het scherm een uiting.
De Hockeystick is ontwikkeld door Adrime in samenwerking met de Telegraaf. De campagne van de Postcode Loterij die deze week start op het netwerk van de Telegraaf is de eerste die van de Hockeystick gebruik maakt.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comMarcel Groot, ad operations manager Telegraaf: ‘Wij zijn erg tevreden over het nieuwe formaat dat wij met Adrime hebben ontwikkeld. De Hockeystick is heel duidelijk aanwezig, zonder dat het een site direct overheerst. Omdat er na interactie door bezoekers vervolgens ook een uiting midden op het scherm verschijnt, bijvoorbeeld een animatie, streaming video of formulier, ontstaan er ontzettend veel nieuwe mogelijkheden voor adverteerders om op een creatieve manier te adverteren.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee