Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw contract kijkonderzoek

De contracten voor het nieuwe kijkonderzoek zijn gisteren ondertekend door drie van de vier partijen van SKO (Publieke Omroep, Spot en BVA).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verwacht wordt dat de vierde partij, PMA, binnenkort ook tekent. De contracten worden afgesloten met Intomart GfK en TVTimes voor een periode van drie jaar. Intomart GfK en TVTimes voeren op dit moment ook het onderzoek uit.

related partner content for mobile comes here

Het toekomstige kijkonderzoek wordt afgestemd op de nieuwste technische ontwikkelingen bij het televisiekijken, meldt de stichting. In 2007 wordt een test met een portable people meter uitgevoerd. Daarnaast heeft SKO besloten de huidige meetmethode uit te breiden met een audiomatching systeem. Dit systeem zorgt ervoor dat de meest innovatieve en digitale televisie toestellen én uitgesteld kijken via harddisk- en dvd-recorders op programmaniveau kunnen worden gemeten.

Tenslotte is er een commercial audit voor de regionale en een aantal thematische zenders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in