Overslaan en naar de inhoud gaan

Goodies: nieuw multimediaconcept

Ik kreeg gisteren een bericht binnen over een nieuw multimediaconcept dat bij mij nieuwsgierigheid opwekte. Op papier ziet het er allemaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Woensdag 8 november start het nieuwe multimediaconcept . Het begint met het verschijnen van het eerste Goodies Magazine en de lancering van de website.

related partner content for mobile comes here

Het magazine en de website zijn twee onderdelen van de in totaal vier mediaonderdelen. De andere twee media-onderdelen zijn een tv-programma (dat start in februari 2007) rond het acteursechtpaar Isa Hoes en Antonie Kamerling en in oktober 2007 wordt een lifestylebeurs gecombineerd met een cultureel evenement georganiseerd in de Rotterdamse Ahoy' met daarbij onder andere een 'groot eerlijk warenhuis, ShoppingHal genaamd.'

De doelgroep van Goodies houdt zich bezig met carrière, is kostwinner of tweeverdiener, koopkrachtig, praktisch ingesteld, zelfstandig of samenwonend met partner, middel tot hoog opgeleid, nieuwsgierig en bewogen, op de hoogte van trends, maar geen trendsetter, heeft een (beginnend) gezinsleven, drukke sociale agenda, en houdt zich bezig met gezondheid, sporten, gezond eten, zoeken naar de balans; korter werken, en het bewust tijd besteden aan gezin, vrienden, en zinvolle projecten/vrijwilligerswerk.

Goodies is voor vrouwen en mannen in de categorie 25 tot 45 jaar, 'zonder 18-24 en 45-60 expliciet uit te sluiten'.

Eerlijke handel, oog voor de omgeving (mens en natuur) en bewust genieten van het leven staan centraal in het mediaconcept. Daarnaast wil Goodies producenten stimuleren niet alleen te letten op duurzaamheid, maar ook aandacht te besteden aan hun presentatie en vormgeving. 'Groene producten' kunnen met meer gevoel voor stijl in de markt worden gezet.

De glossy biedt naast modereportages, een special over de wegwerpmaatschappij, artikelen over relaties, reizen, culinair, interieur, beauty en mode. Interviews met onder andere Bono, Antonie Kamerling en Isa Hoes en hippievaders met hun kinderen. De website bevat naast informatie een loyalty-programma waar de consument zelf kan kiezen welke (verkoop)informatie en berichten ze wil ontvangen en welke niet.

Goodies is een initiatief van het in Rotterdam gevestigde communicatiebureau Brighter World en Solidaridad, een van de grotere ontwikkelingsorganisaties van Nederland en een belangrijke motor achter initiatieven voor eerlijke handel.

Ik ben benieuwd!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in