Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiekracht etalage onderschat

De etalage is een klassiek instrument om je waren te laten zien. In de snelle communicatiewereld van nu is het inmiddels een onderschat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vroeger maakte een winkelier werk van zijn etalage. Wat moest je anders als je geen geld had om te adverteren? Nu is dat wel anders. De etalage hangt er bij veel retailers een beetje bij. Ze maken er niet echt werk van. Natuurlijk, hun etalage is flink volgepropt, met schreeuwende aanbiedingen, maar een echte etaleur krijgt er de koude rillingen van.

related partner content for mobile comes here

Een etalage inrichten is net zoiets als het ontwerpen van een advertentie: dat moet met zorg en een gevoelig oog voor wat communiceert, en wat niet.

De Duitse marketingprofessor Noetzel komt met allerlei ingewikkelde berekeningen waarbij hij het aantal passanten in een winkelstraat afzet tegen de bereikscijfers van andere media. Beetje appels met peren, geeft hij grif toe, maar uit zijn gecijfer blijkt dat een etalage wel degelijk een flink bereik kan hebben, met duizenden contactmomenten; tegen geringe kosten.

Bron: Marketingjournal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in