Overslaan en naar de inhoud gaan

Zonnatura zet in op volledig digitale campagne

Het biologische merk neemt MediaScience in de arm als digitale partner.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne is bedoeld om Zonnatura onder de aandacht te brengen bij moeders die gezond en lekker eten voor hun gezin belangrijk vinden en ondersteunt de lancering van drie nieuwe producten: ‘Goedemorgen’, ’10-uurtje’ en ‘Amandel drink’. MediaScience verzorgt de mediastrategie, data-inkoop en optimalisatie. Alle verzamelde data en inzichten komen samen in de door MediaScience ontwikkelde client cockpit Vision Insights.

related partner content for mobile comes here

De keuze voor MediasScience hangt samen met het besluit van Zonnatura om volledig digitaal te gaan. Jeroen Mustert, algemeen directeur Wessanen Benelux: 'Televisie heeft ons in het verleden niet altijd gebracht wat we hoopten, zeker niet wat betreft de doelgroep jonge moeders. Online is ook geschikter vanwege ons brede productportfolio. Online kun je veel meer laten zien én zorgen dat je right on target zit.'

Lees

hier een uitgebreid interview met Jeroen Mustert bij onze collega's van Tijdschrift voor Marketing.

een uitgebreid interview met Jeroen Mustert bij onze collega's van Tijdschrift voor Marketing.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in