Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Abel’s Deli’ wint AH Product Pitch 2017

Ondernemer Jesse van Donk wint een investeringspakket ter waarde van 125 duizend euro en een plek in het Albert Heijn-schap.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Abel’s Deli’, een zogeten ‘versmaaltijdconcept’ dat is ontwikkeld door de jonge ondernemer Jesse van Donk, heeft de AH Product Pitcht geworden, die dit jaar voor de tweede keer werd gehouden. Het initiatief is bedoeld om jong ondernemerschap te stimuleren, vernieuwend te zijn in het assortiment en klanten te blijven verrassen met vernieuwende producten. De jury van de Product Pitch wordt aangevoerd door commercieel directeur Marit van Egmond.

related partner content for mobile comes here

Lees

hier waar een product aan moet voldoen om een plek in het schap bij Albert Heijn te veroveren.

waar een product aan moet voldoen om een plek in het schap bij Albert Heijn te veroveren.

 

125 duizend
De winst van ‘Abel’s Deli’ betekent dat Van Donk gedurende een jaar een brede samenwerking aangaat met Albert Heijn. Hij wint coaching om groeiplannen te realiseren en ontvangt een investeringspakket ter waarde van 125 duizend euro. De belangrijkste beloning is een plaats in het schap bij Albert Heijn.

Lekker in een potje
De jury van experts (zie onderaan) wees ook een tweetal runners-up aan, die naast schapruimte en coaching, een investeringspakket winnen. Dat zijn ‘Lekker in een potje’ en de ‘Bouillon Brothers’. Zij winnen naast schapruimte en coaching een investeringspakket ter waarde van respectievelijk 75 duizend en 50 duizend euro. Eervolle vermeldingen waren er voor GinMayo en Hook’d met schapruimte als prijs.


Juryberaad

Onderscheidend vermogen
Marit van Egmond stelt vast dat het niveau van het gepresenteerde hoog was. ‘De producten worden als ieder jaar beoordeeld op onderscheidend vermogen, innovatief gehalte en business potentieel. Daarnaast moet het uiteraard passen bij onze klanten. De deelnemers beoordelen we op ambitie, ervaring en hun presentatievaardigheid gedurende de pitchdag. Doel blijft om onze klanten te verrassen en de winnende producten zorgen voor nog meer diversiteit en innovatie bij Albert Heijn.’

De jury van de Product Pitch bestaat uit:
Marit van Egmond, (commercieel directeur)
Henk van Harn (‎VP Strategic Sourcing)
Carlijn Olthof (Director Merchandising & Sourcing Fresh)
Sjoerd Holleman (Senior Finance Director Merchandising & Sourcing)
Kees Rusius (Operational Manager).

Vorig jaar, bij de eerste AH Product Pitch, ging Kaas in 't Bakkie er met de winst vandoor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in