Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor Cannes Lions Direct

J. Walter Thompson is tweemaal genomineerd voor een Cannes Lions Direct, met de Free a Girl movement-campagne voor NGO Free a Girl, in de…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld


J. Walter Thompson is tweemaal genomineerd voor een Cannes Lions Direct, met de Free a Girl movement-campagne voor NGO Free a Girl, in de strijd tegen kindprostitutie.

related partner content for mobile comes here

Andere bureaus die hun medewerking verleenden, zijn CAPTCHA Amsterdam /  Fleischmanhillard India Mumbai, Hectic Electric, Massive Music, MRTN Editing, New Amsterdam Film Company, Omnicom Public Relations Group en This Page.

Heineken
DDB & Tribal Worldwide  werd genomineerd voor de A’dam Fresh campagne voor Heineken. Toeristen die Amsterdam bezoeken, kregen in deze campagne een verse Heineken aangeboden.


Productie was in handen van Global Ticket en Superhero Cheeseckae. Starcom was verantwoordelijk voor media.

MediaMonks maakt drie keer kans op een prijs, met werk voor de campagne Worlds of Welcome (bureau: DDB Group Duitsland). In deze campagne werden vluchtelingen geholpen met de vertaling van basisbehoeften in hun eigen taal.
 

In totaal werd er 214 inzendingen genomineerd in deze categorie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in