Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP aast nog altijd op Aegis

WPP-topman Sir Martin Sorrell zegt nog altijd geïnteresseerd te zijn in Aegis, moederbedrijf van Carat, Vizeum en marktonderzoeker…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei de Brit gisteren tijdens het World Economic Forum in Davos, Zwitserland. In november trok WPP zich terug uit de race om Aegis, waarop het samen met financier Hellman & Friedman een bod wilde doen.

WPP kan dat bod nog steeds doen, maar moet volgens de overnameregels in Groot-Brittannië, wachten tot mei. Sorrell: ‘Het idee is dat we een klein belang nemen in de mediatak en Synovate in zijn geheel overnemen. We zijn nog steeds geïnteresseerd in deze constructie.’

Volgens de WPP-chairman was de informatie over Synovate niet volledig en aan de optimistische kant. Ook meldde hij niet te verwachten dat Aegis nog lang zelfstandig blijft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in