Max Havelaar: Geen korting. Wel voordeel
Met de slogan ‘Max Havelaar Voordeelweken: Geen korting. Wel voordeel’ vraagt Max Havelaar aandacht voor de voordelen voor boeren in ontwikkelingslanden. In de campagne worden zes fruitsoorten met het Max Havelaar Keurmerk belicht.
Max Havelaar deed onderzoek naar de perceptie van kortingsweken. Daaruit blijkt dat iedereen het aantrekkelijk vindt, maar ook knaagt het gevoel dat ergens iemand de dupe wordt. Met name de kleine zelfstandige. Met de Max Havelaar Voordeelweken geeft de stichting een knipoog naar alle kortings- en voordeelweken. Max Havelaar geeft geen korting, maar toch levert iedere aankoop wel direct voordeel op. Voor de boeren in de Derde Wereld.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMinister Van Ardenne roept in haar toespraak de bedrijven op om het voor consumenten makkelijker te maken om duurzaam geproduceerde artikelen te kopen. Van Ardenne: "We moeten de consumenten niet bekeren, maar verleiden. Verleiden met een aantrekkelijke prijs, een aantrekkelijke TV spot en een breed aanbod van aantrekkelijke producten. Door beter in te spelen op de belevingswereld en behoefte van de moderne burger anno 2006, kunnen we meer duurzame producten in de supermarktschappen zetten."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid