Overslaan en naar de inhoud gaan

Bono start merk Red

U2-frontman Bono is een nieuw merk gestart: Red. Daarin participeren Armani, Gap, Converse en American Express. Een deel van de opbrengsten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Financial Times. Red gaat onder meer een ‘AmexCo Red’-creditcard uitbrengen, in eerste instantie in Groot-Brittannië. Verder worden onder meer een T-shirt- en zonnebrillenlijn geïntroduceerd, in samenwerking met de participerende merken.

related partner content for mobile comes here

Volgens de zakenkrant is de introductie van Red de nieuwste in een serie initiatieven van adverteerders die menen dat tv-reclame zijn effect aan het verliezen is. Ze gaan diensten bieden in samenhang met een goed doel om de aandacht van consumenten te trekken.
Het geld dat Red oplevert wordt ‒ gedeeltelijk ‒ gestoken in het Global Fund, een publiek-private samenwerking om financiën voor aidsbestrijding te genereren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in