Bono start merk Red
U2-frontman Bono is een nieuw merk gestart: Red. Daarin participeren Armani, Gap, Converse en American Express. Een deel van de opbrengsten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Financial Times. Red gaat onder meer een ‘AmexCo Red’-creditcard uitbrengen, in eerste instantie in Groot-Brittannië. Verder worden onder meer een T-shirt- en zonnebrillenlijn geïntroduceerd, in samenwerking met de participerende merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de zakenkrant is de introductie van Red de nieuwste in een serie initiatieven van adverteerders die menen dat tv-reclame zijn effect aan het verliezen is. Ze gaan diensten bieden in samenhang met een goed doel om de aandacht van consumenten te trekken.
Het geld dat Red oplevert wordt ‒ gedeeltelijk ‒ gestoken in het Global Fund, een publiek-private samenwerking om financiën voor aidsbestrijding te genereren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid