De Mol Omroepman van het Jaar


Dat bleek vrijdag tijdens een bijeenkomst in Bussum. De bladenmakers kozen voor de mediaondernemer omdat hij volgens hen met de komst van Talpa een onuitwisbaar stempel drukte op het afgelopen jaar.
Dat hij dezelfde prijs al eens kreeg in 1999, was voor Broadcast geen reden om De Mol niet opnieuw te onderscheiden. Destijds werd hij gelauwerd voor het succes van Big Brother. Ditmaal was het opzetten van Talpa en de enorme impact die die zender had reden hem een holografisch kunstwerk te overhandigen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Ondanks het 'alles is te koop'-imago, de bijbehorende antistemming en de bekende aanloopproblemen is Talpa TV in vijf maanden tijd uitgegroeid tot een fenomeen, waarnaar in het (commerciële) buitenland even jaloers als bewonderend wordt gekeken. Bovendien werkt De Mol ook op andere terreinen (radio, internet) voortvarend aan wat wel eens heel snel kan uitgroeien tot een sterk en wijdvertakt media-imperium’, staat in het juryrapport (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid