Overslaan en naar de inhoud gaan

De Mol Omroepman van het Jaar

John de Mol is door de redactie van vakblad Broadcast Magazine tot Omroepman van het Jaar 2005 uitgeroepen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat bleek vrijdag tijdens een bijeenkomst in Bussum. De bladenmakers kozen voor de mediaondernemer omdat hij volgens hen met de komst van Talpa een onuitwisbaar stempel drukte op het afgelopen jaar.

related partner content for mobile comes here

Dat hij dezelfde prijs al eens kreeg in 1999, was voor Broadcast geen reden om De Mol niet opnieuw te onderscheiden. Destijds werd hij gelauwerd voor het succes van Big Brother. Ditmaal was het opzetten van Talpa en de enorme impact die die zender had reden hem een holografisch kunstwerk te overhandigen.

‘Ondanks het 'alles is te koop'-imago, de bijbehorende antistemming en de bekende aanloopproblemen is Talpa TV in vijf maanden tijd uitgegroeid tot een fenomeen, waarnaar in het (commerciële) buitenland even jaloers als bewonderend wordt gekeken. Bovendien werkt De Mol ook op andere terreinen (radio, internet) voortvarend aan wat wel eens heel snel kan uitgroeien tot een sterk en wijdvertakt media-imperium’, staat in het juryrapport (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in