Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima start vakgroep Gezondheidszorg

Nima wil met de oprichting van een speciale vakgroep Gezondheidszorg de rol van marketing in de zorg meer profileren. Volgens de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 2 maart start de vakgroep met de strijd om de Nima Healthcare Innovation Award, waarbij teams van verschillende organisaties werken aan een businessplan voor de gezondheidszorg. In de toekomst wil de vakgroep meerdere events gaan organiseren.
De vakgroep wordt als middel ingezet om de stakeholders binnen de gezondheidszorg met elkaar na te laten denken over marketing en vernieuwing binnen de sector. De Nima-sectie stelt zich hierbij op als intermediair tussen verschillende partijen.

related partner content for mobile comes here

Tijdens deze Nima Healthcare Innovation Award werken teams van marketeers en managers uit zowel de profit en non-profitsector samen om aan de hand van één van de thema’s "Marktwerking en innovatie", "Vercommercialisering zonder grenzen" en "Duurzaamheid van chronische zorg" een businessplan op te stellen.
Op werkbijeenkomsten op 2 maart, 6 april en 18 mei wordt ingegaan op relevante onderwerpen en methodieken. Tijdens de finale-avond op 21 september worden de drie beste plannen gepresenteerd en kiest een vakjury de winnaar. Het is de bedoeling dat de deelnemende organisaties daadwerkelijk tot uitvoering van de plannen overgaan na afloop van dit traject.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in