Overslaan en naar de inhoud gaan

Bex* neemt De Naam over

Bex*communicatie neemt per 1 januari het Eindhovense communicatiebureau De Naam communicatie over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de overname wil Bex* een verdere verbreding en verdieping van zijn dienstverlening realiseren. De Naam is een communicatiebureau dat zich zowel op advies als uitvoering richt en beschikt over een eigen vormgevingsstudio. Het bureau werkt met name voor opdrachtgevers in de overheidssfeer, non-profit, dienstverlening en bouw. De Naam heeft zich vooral gespecialiseerd in overheidscommunicatie, in het bijzonder op de onderwerpen burgerparticipatie en dualisme. Het bureau bestaat sinds 1996 en telt zes medewerkers. Er is sprake van een volledige integratie; de medewerkers van De Naam treden in dienst van Bex*.

related partner content for mobile comes here

Voor de vennoten van De Naam was overname door Bex* interessant omdat de omvang, reputatie en kwaliteit van Bex* nieuwe mogelijkheden bieden om de eigen specialismen versterkt in de markt te zetten. Onder Bex* vlag hopen de vennoten naast het aantal adviestrajecten ook de cursus- en trainingsactiviteiten verder te kunnen uitbreiden. De focus ligt daarbij zowel op bestaande opdrachtgevers als op Bex* en nieuwe opdrachtgevers. Voor Bex* betekent de komst van zes nieuwe collega’s meer capaciteit en verbreding, met name voor het Adviesteam Overheid. Daarnaast beschikt Bex* door de overname voortaan over een eigen vormgevingsstudio, waarmee een extra dimensie aan de dienstverlening wordt toegevoegd.

Op de foto vlnr Kelly van der Heijden, Erwin Janssen, Thomas Meulenbroeks, André van der Heijden, Mark Hendrikx en Rob Eijsermans

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in