Tweemaal goud Euro RSCG 4D in Montreux
Euro RSCG 4D heeft tweemaal goud gewonnen bij de uitreiking van de Golden Award of Montreux. De prijzen gingen naar Carte Noire en Volvo…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De gouden awards vielen beiden in de categorie Multimedia/Web/CD-Rom waarvan de eerste in de subcategorie Consumer Products voor het project ‘Une déclaration nommée désir’, dat Euro RSCG maakte voor Carte Noire in opdracht van Kraft Foods rondom Valentijnsdag.
In de categorie Automotive won de internationale site voor de nieuwe Volvo XC70 die door Euro RSCG 4D werd bedacht en ontwikkeld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Golden Award is een onafhankelijk forum dat zich richt op het verbeteren van een creatief hoogwaardige standaard. De jury bestond dit jaar uit persoonlijkheden afkomstig van 18 verschillende landen. De Golden Awards of Montreux werd voor de twintigste keer uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid