Ster wint MarketResponse Intelligence Award 2004
De MarketResponse Intelligence Award is een prijs die onderzoeksbureau MarketResponse jaarlijks uitreikt aan een van zijn opdrachtgevers die volgens een onafhankelijke jury het beste structureel intelligence toepast in zijn, door onderzoek ondersteunde, processen.
Volgens de jury, bestaande uit prof. dr. W. Fred van Raaij (hoogleraar economische psychologie UvT), drs. Lambert Pater (directeur Mediamaal) en Evert Bos (Unilever Bestfoods Nederland, winnaar 2003), voldoet de Ster het meest aan de kwaliteitscriteria uit het zogenaamde 7 I-model. Dit zijn de elementen Innovatie, Integratie, Inzicht, In-formatie, Implementatie, Ideeën genererend en Inspiratie.
De Ster weet volgens de jury voorop te lopen in het opzetten, uitvoeren en publiceren van baanbrekend onderzoek. Hierdoor speelt de Ster een voortrekkersrol in het vergroten van inzicht in de werking van reclame. Het streven is daarbij nadrukkelijk om door de verzamelde inzichten een hoogwaardiger inzet van reclame mogelijk te maken. Dit maakt het praktisch bruikbaar door communicatiespecialisten en mediabureaus. Voorbeelden hiervan zijn het Televisie Reactie Onderzoek en het Umfeld Onderzoek.
De andere genomineerden voor de Award waren Randstad, Riedel en Schretlen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid