SNS Bank personaliseert geldautomaat
De proef vond plaats in een periode van drie maanden onder ruim 3.000 gebruikers, waarvan vervolgens 555 meegewerkt hebben aan het onderzoek. Tijdens het onderzoek was de nieuwe service beschikbaar op 18 SNS Geldautomaten op 10 locaties in Hilversum en Arnhem. En de proef lijkt geslaagd, zodat SNS per 1 januari gepersonaliseerde diensten zal invoeren in op alle geldautomaten van SNS in Nederland. De bank is hiermee de eerste in Europa. Klanten van de SNS blijken de service als vernieuwend (80%), handig (71%) en klantgericht (72%) te beschouwen.
Klanten van de SNS kunnen met de nieuwe dienst via de knoppen op de geldautomaat communiceren over verschillende bancaire diensten. De interactieve communicatie heeft volgens SNS geen invloed op de snelheid waarmee geld gepind kan worden. 84% van de klanten vindt dat de transactie niet te lang duurt. Ruim 36% van alle ondervraagden geeft tenslotte aan dat de extra service een reden is om vaker van de SNS geldautomaat gebruik te maken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe SNS Geldautomaat wordt ook geïntegreerd in campagnes en direct marketing trajecten.
Naast personaliseerd communiceren via de geldautomaat introduceert SNS Bank ook als eerste wereldwijd de automatische pinvertrager op haar geldautomaten. Hierdoor stemt de geldautomaat zijn snelheid automatisch af op de ‘snelheid’ van de gebruiker. Deze service staat hoog op het verlanglijstje van belangenorganisaties voor ouderen en mensen met een functiebeperking.
SNS Bank reageert hiermee alvast op de Richtlijnen Geldautomaat die begin oktober tijdens de Week van Toegankelijkheid door de NVB gepresenteerd worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid