Overslaan en naar de inhoud gaan

Domein Sense and simplicity gekaapt

Philips lijkt aan de registratie van de nieuwe slogan Sense and simplicity op internet niet veel geld te hebben uitgegeven. De kreet is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk heeft alleen geregistreerd. Michel van der Lingen uit Rotterdam registreerde direct nadat Philips de nieuwe reclamekreet bekend had gemaakt, senseandsimplicity.nl. Het Parool meldt dat Van Lingen ook in het buitenland winkelde. De nieuwe slogan met de achtervoegsels van onder meer België, Duitsland en .info zijn nu zijn eigendom.
Hij heeft dit gedaan om aan te tonen dat zo'n groot concern zijn zaakjes toch slecht voor elkaar heeft. ‘Ik vind het schandelijk dat Philips als groot concern zo met zijn merk moet omgaan. Als ik het niet had gedaan, was er wel iemand anders geweest.'

related partner content for mobile comes here

Dat blijkt. Frido Knoester uit de Noordoostpolder claimde de namen die eindigen op .biz, .us, .name, .nu en .net. Het achtervoegsel .org kwam in handen van Jules Ruis uit Eindhoven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in