Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Sky is the limit’ in nieuwe PEAQ-campagne

Reclamebureau Epidemie is naast de vernieuwde merkpositionering, verantwoordelijk voor de campagne ‘What’s your PEAQ’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een techmerk dat exclusief verkrijgbaar is bij de en – binnen de drukbevochten IT-markt – premium design en kwaliteitsproducten bereikbaar maakt voor iedereen. Het merk wil zich onderscheiden door haar klanten een driejarige garantie te bieden. Hiermee wil PEAQ - letterlijk en figuurlijk - boven alle concurrenten uitsteken.

related partner content for mobile comes here

Leon Stedehouder, Creative Director bij : ‘De strategie achter deze campagne is dat bij iedere portemonnee een product naar zijn of haar wensen past. Binnen het thema ‘What’s your PEAQ’ is visueel de stap van topkwaliteit naar producten en gebruikers snel gemaakt.’

‘Daarnaast denken we binnen een competitieve markt op deze manier een onderscheidende positionering neer te zetten. Met een eigen gezicht dat verder gaat, dan enkel het afbeelden van producten, maar ook dat van zijn gebruikers en hun gebruik. Dit is natuurlijk pas een eerste stap, die de komende jaren verder zal worden ingevuld.’

De campagne is inmiddels van start gegaan en loopt de rest van het jaar in diverse media als print, online, instore & outdoor. Later krijgt de campagne een vervolg in andere productgroepen van PEAQ.


Credits:
Opdrachtgever: Media Markt-Saturn Holding Nederland b.v.
Merk: PEAQ
Medium: Print, instore, online & outdoor
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk cliënt: Sebastiaan Leemreize, Frank Leenders, Jeroen Hoebee, Eric Wieberdink
Fotografie: Martin Dijkstra
Beeldbewerking/ 3D-modeling: Souverein

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in