Overslaan en naar de inhoud gaan

Kees Pronk Business Development Director Starcom

Hij was manager concepts & events bij Radio 538.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De functie Business Development Director is nieuw binnen Starcom. Pronk begint op 6 mei.

related partner content for mobile comes here

Ceo Cornelie Weller: Als Human Experience Company zijn we altijd bezig met mensen. &;Alle teamleden binnen Starcom hebben een taak en een verantwoordelijkheid met een duidelijke en logische focus op dagelijkse projecten en klanten. De groei van ons bureau is het resultaat van deze focus, maar tegelijkertijd vraagt deze ontwikkeling ook een éigen focus, waarbij groeimogelijkheden voor de lange termijn met onze klanten en partners ook alle aandacht krijgen die past bij de ambities van ons en onze klanten. Starcom heeft daarom besloten juist díe businessontwikkeling onder te brengen bij de verantwoordelijkheid van één persoon. Hierdoor krijgen de ontwikkeling van de (new) business processen en implementatie de aandacht die nodig is en wordt de snelheid van onze groei nog beter gewaarborgd. In Kees hebben wij de ideale combinatie van kwaliteiten gevonden die nodig zijn voor deze job: commerciële denkkracht vanuit strategisch creatieve kwaliteiten.&;

Kees Pronk werkte naast Radio 538 eerder onder meer ook bij Microsoft, Caz! en SBS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in