Overslaan en naar de inhoud gaan

Chunk realiseert restyling voor telecombrand hollandsnieuwe

De zogenoemde 'brand refresh' is gekoppeld aan de lancering van acht nieuwe sim-only-abonnementen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Telecomaanbieder hollandsnieuwe heeft een &;brand style refresh&; ondergaan. Chunk licht de restyling als volgt toe: &;Met de lancering van wordt qua brand style een nieuwe weg ingeslagen: nóg kleurrijker en duidelijker dan voorheen. Een voorbeeld van Dutch Design op haar best. Zo wil hollandsnieuwe zich ook onderscheiden in de markt: de eigenwijze provider die het op haar eigen manier doet.&;

related partner content for mobile comes here

Chunk is verantwoordelijk voor zowel concept als design. De opfrisbeurt is gekoppeld aan de lancering van acht nieuwe sim-only-abonnementen. hollandsnieuwe wil hiermee meer keuze en flexibiliteit bieden voor haar klanten.

 

 

Credits
Concept: Frank Rosenhart
Art direction: Peter van Driel
Copywriting: Rodger Werkhoven
Design: Mark Scheerboom
Creative direction: Martijn de Beijer
Front end Development: Bob Hooyveld, Erik Noorland en QNH
Project Management: Jolien van Kuijk
Verantwoordelijk vanuit klant: Marijke de Laat, Michel Pieterse

 

 

Over Chunk
Chunk is werkzaam voor o.a. Vodafone Nederland, hollandsnieuwe, Randstad Global en Philips Benelux en Philips Global en is gehuisvest aan de Oostelijke Handelskade 627 te Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in