Overslaan en naar de inhoud gaan

Ubachs/full contact ontwikkelt merkpositionering Stayokay

Merkstrategisch bureau Ubachs/full contact ontwikkelde de positionering en het centrale merkverhaal voor Stayokay.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het thema ‘Even iets anders’ profileert hostelketen Stayokay zich als uitvalbasis voor nieuwe waardevolle ervaringen. Dit voorjaar start Stayokay met een geïntegreerde multimedia campagne gericht op jonge gezinnen.

related partner content for mobile comes here

Ubachs/full contact begeleidt Stayokay bij de interne en externe uitrol van het merkverhaal. De campagne loopt het komende halfjaar via radio, voruwenmagazines, social media en blogs. Stayokay heeft ook haar logo en huisstijl vernieuwd en dit voorjaar verschijnen er twee Stayokay-merkfilms.

Stayokay werkt in dit traject ook met andere bureaus samen: Smidswater (visual identity), Abovo (media), Coopr (PR), Mangrove en Traffic4u (online), DAY (3D concepts) en Zinis/State of Heart (film).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in