Ubachs/full contact ontwikkelt merkpositionering Stayokay
Met het thema ‘Even iets anders’ profileert hostelketen Stayokay zich als uitvalbasis voor nieuwe waardevolle ervaringen. Dit voorjaar start Stayokay met een geïntegreerde multimedia campagne gericht op jonge gezinnen.
Ubachs/full contact begeleidt Stayokay bij de interne en externe uitrol van het merkverhaal. De campagne loopt het komende halfjaar via radio, voruwenmagazines, social media en blogs. Stayokay heeft ook haar logo en huisstijl vernieuwd en dit voorjaar verschijnen er twee Stayokay-merkfilms.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisStayokay werkt in dit traject ook met andere bureaus samen: Smidswater (visual identity), Abovo (media), Coopr (PR), Mangrove en Traffic4u (online), DAY (3D concepts) en Zinis/State of Heart (film).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid