Overslaan en naar de inhoud gaan

Whiskas geeft kat camera & Instagram-account

Met deze socialemediacampagne wil het merk 'mens en kat dichter bij elkaar brengen.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nee, ;s zijn niet nieuw, maar Whiskas doet er wel iets bijzonders mee.

related partner content for mobile comes here

Het kattenvoedselmerk ontwikkelde in Australië samen met reclamebureau Clemenger DDBO Sydney een socialemediacampagne om &;mens en kat dichter bij elkaar te brengen.&;

Belangrijkste onderdeel van de champagne: een kattencamera die automatisch de foto’s op Instagram plaatst.

De lichte &;Whiskas Catstacam&; past aan de halsband van de kat. De bewegingsdetector maakt om de 20 seconden een foto, die (via wifi) automatisch op het voor de kat aangemaakte wordt geplaatst.

Zo is precies te zien wat de kat ziet.

 

Iedere foto krijgt tekst mee: &;I took this photo so you can see the world through my eyes. If you notice any behaviour you’re curious about, simply ask a question using the hashtag . You can see photos from other cats at &;.

Whiskas beantwoordt vervolgens eventuele vragen.

Het merk heeft enkele bekende Australiërs met een kat een camera gegeven.

Op dit moment is het niet de bedoeling dat de camera zijn weg vindt naar de consumentenmarkt. Voor nu is het slechts een .

Bron: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in