Dit zijn de genomineerden voor de MOAwards


In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2015 zijn genomineerd:
1) Beautiful Lives te Hilversum
2) Blauw Research te Rotterdam
3) Validators te Amsterdam
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBedrijfsonderzoeker van het jaar 2015:
1) Paul Jansen - Foot Locker Europe
2) Marjolein Mens - Efteling
3) Annemiek Temming - Danone
Bureauonderzoeker van het jaar 2015:
1) Lucas Hulsebos - DVJ-Insights
2) Walter Limpens - Neurensics
3) Kjell Massen - Ruigrok | NetPanel
Nieuw is de Young Talent Award 2015:
1) Celeste Miller - Totta Brand Lab
2) Marc Tollens - KLM
3) Anouk Willems - InSites Consulting
In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2015 zijn de volgende artikelen genomineerd:
1) Jonne Y. Guyt & Els Gijsbrechts - Universiteit van Tilburg: “Take turns or march in sync? The impact of the national brand promotion calendar on manufacturer and retailer performance.” (Journal of Marketing Research, 51 (6), 753-772)
2) Tom van Laer - City University London, Ko de Ruyter - Universiteit Maastricht, Luca M. Visconti - ESCP Europe Business School & Martin Wetzels - Universiteit Maastricht: “The extended transportation-imagery model: a meta-analysis of the antecedents and consequences of consumers’ narrative transportation.” (Journal of Consumer Research, 40(5), 797-817)
3) Hans Risselada, Peter C. Verhoef, & Tammo H.A. Bijmolt - Rijksuniversiteit Groningen: “Dynamic effects of social influence and direct marketing on the adoption of high-technology products.” (Journal of Marketing, 78(2), 52-68)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid