Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor de MOAwards

De winnende onderzoekers en onderzoekbureaus worden 10 juni bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2015 zijn genomineerd:

related partner content for mobile comes here

1) Beautiful Lives te Hilversum
2) Blauw Research te Rotterdam
3) Validators te Amsterdam

Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2015:

1) Paul Jansen - Foot Locker Europe
2) Marjolein Mens - Efteling
3) Annemiek Temming - Danone

Bureauonderzoeker van het jaar 2015:

1) Lucas Hulsebos - DVJ-Insights
2) Walter Limpens - Neurensics
3) Kjell Massen - Ruigrok | NetPanel

Nieuw is de Young Talent Award 2015:

1) Celeste Miller - Totta Brand Lab
2) Marc Tollens - KLM
3) Anouk Willems - InSites Consulting

In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2015 zijn de volgende artikelen genomineerd:

1) Jonne Y. Guyt & Els Gijsbrechts - Universiteit van Tilburg: “Take turns or march in sync? The impact of the national brand promotion calendar on manufacturer and retailer performance.” (Journal of Marketing Research, 51 (6), 753-772)

2) Tom van Laer - City University London, Ko de Ruyter - Universiteit Maastricht, Luca M. Visconti - ESCP Europe Business School & Martin Wetzels - Universiteit Maastricht: “The extended transportation-imagery model: a meta-analysis of the antecedents and consequences of consumers’ narrative transportation.” (Journal of Consumer Research, 40(5), 797-817)

3) Hans Risselada, Peter C. Verhoef, & Tammo H.A. Bijmolt - Rijksuniversiteit Groningen: “Dynamic effects of social influence and direct marketing on the adoption of high-technology products.” (Journal of Marketing, 78(2), 52-68)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in