Overslaan en naar de inhoud gaan

Rituals Cosmetics kiest Boondoggle Amsterdam

Rituals Cosmetics heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Boondoggle Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het digitale bureau wordt verantwoordelijk voor de uitvoering van de internationale socialemediastrategie. Boondoggle ontwikkelt daarnaast ook de digitale (merk)campagnes. Rituals was op zoek naar een bureau dat de volgende stap kan maken om het merk digitaal verder uit te bouwen.

related partner content for mobile comes here

‘Met een heldere strategische visie, verrassende concepten en een goede persoonlijke klik hebben we de juiste snaar weten te raken’, zegt directeur Sander Tacx van Boondoggle. ‘Rituals Cosmetics is een Nederlands wereldmerk met grote ambities.’

Boondoggle heeft ook een nieuwe strategy director: Valentijn van Santvoort. Hij is inmiddels begonnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in