Rituals Cosmetics kiest Boondoggle Amsterdam
Rituals Cosmetics heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Boondoggle Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het digitale bureau wordt verantwoordelijk voor de uitvoering van de internationale socialemediastrategie. Boondoggle ontwikkelt daarnaast ook de digitale (merk)campagnes. Rituals was op zoek naar een bureau dat de volgende stap kan maken om het merk digitaal verder uit te bouwen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Met een heldere strategische visie, verrassende concepten en een goede persoonlijke klik hebben we de juiste snaar weten te raken’, zegt directeur Sander Tacx van Boondoggle. ‘Rituals Cosmetics is een Nederlands wereldmerk met grote ambities.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBoondoggle heeft ook een nieuwe strategy director: Valentijn van Santvoort. Hij is inmiddels begonnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid