'Lost and Found' [MOBILE CONCEPT #8]
Sinds begin deze maand biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op TVGids.tv (meer info hier).
Als 8ste Mobile Concept hebben we 'Lost and Found' van Sander Veenhof en Victor de Vries (SNDRV&VV)
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaTitel: Vodafone 'Lost and Found'
Mogelijke opdrachtgever: Vodafone
Doelstelling: Bekendheid geven aan Vodafone Mobile Protect
Doelgroep: Festival Publiek
Mobile vorm: Een mobiele spelmachine met een iPhone + mobiele website
Agency: SNDRV&VV
Creative Concept: Sander Veenhof, Victor de Vries
Conceptomschrijving: Iedereen herkent het wanhopige gevoel wat je hebt als je je telefoon verloren bent. En de eeuwige vorm van dankbaarheid als iemand de moeite neemt om 'm persoonlijk terug te brengen zonder je persoonlijke filmpjes en foto's te delen op de sociale media. Zo'n actie maakt al snel iemand vriend voor het leven. Wat nu als die telefoon van een beroemdheid is...
Concept: Geef mensen de kans "vriend voor het leven" te worden met een wereldster. Een mobiele spelmachine - een combinatie van een "grijparm/wijsvinger" en smartphone - duikt op voor een Vodafone winkel in een drukke straat of op een festival. Al snel is duidelijk dat de smartphone die er in licht van een wereldster is. Met gebruik van de machine kan het publiek rond snuffelen in de telefoon om er achter te komen van wie deze is. Bijvoorbeeld door filmpjes en foto's te bekijken en facebook te openen. Ben je er achter laat dan je gegevens achter door een code in te scannen. Iedereen die zich aanmeld krijgt informatie over Vodafone Mobile Protect om mensen er op te wijzen dat zij hun telefoon goed kunnen beschermen tegen misbruik na verlies of diefstal. Onder de juiste inzendingen wordt een reis verloot waarbij de winnaar de kans krijgt de telefoon persoonlijk te overhandigen. Als beloning voegt de wereldster je toe als vriend op Facebook en volgt je voortaan op Twitter en voor je goede daad beloond Vodafone je met een nieuwe telefoon naar keuze.
Zie ook:
'Houd je aandacht bij de weg!' [MOBILE CONCEPT #1]
'Trash Can Run' [MOBILE CONCEPT #2]
'Footlocker call for traffic' [MOBILE CONCEPT #3]
'Smilestarter, begin de dag met een lach!' [MOBILE CONCEPT #4]
'Spot de vogel' [MOBILE CONCEPT #5]
'Dixons Discovery’ [MOBILE CONCEPT #6]
Aller-G Foodscanner [MOBILE CONCEPT #7]
Zelf meedoen? Stuur je Mobile Concept in
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid