
Peggy Spaapen zwaait af als marketingdirecteur brand, beleving en marketing bij financieel dienstverlener Centraal Beheer. Spaapen vindt het na elf jaar bij het bedrijf tijd voor een volgende uitdaging en gaat via 'goede gesprekken en koffie' oriënteren wat die uitdaging wordt.
Centraal Beheer op zijn beurt zegt nog geen opvolger te hebben voor Spaapen. De topvrouw sluit haar tijd bij het bedrijf af met haar medewerking aan een nieuwe campagne in de 'Even Apeldoorn bellen'-reeks, die nu veertig jaar bestaat. De afgelopen periode heeft Spaapen samen met haar team en het nieuwe reclamebureau TBWA gewerkt aan de 63ste commercial in de reeks. Centraal Beheer verwacht de campagne voor de zomer te lanceren.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comTransformatie Centraal Beheer
De financieel dienstverlener deelt in een persbericht lovende woorden over de topvrouw, die bij Centraal Beheer startte als interim-manager bij het team marcom en digital. Die baan leidde uiteindelijk tot de verantwoordelijkheid voor de onderdelen brand, beleving en marketing. Volgens Centraal Beheer heeft Spaapen een belangrijke rol gespeeld in de doorontwikkeling van 'Even Apeldoorn bellen' en de transformatie van Centraal Beheer als verzekeraar naar bredere financieel dienstverlener. Ook was ze verantwoordelijk voor Centraal Beheer neerzetten als één merk voor consumenten en zakelijke klanten. Daar hoorde de afgelopen periode het aanscherpen van de merkbelofte en een nieuwe merkbelofte bij ('Mensen écht verder helpen').
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee