Overslaan en naar de inhoud gaan

Peggy Spaapen, marketingbaas Centraal Beheer, vertrekt na 11 jaar

Spaapen speelde de afgelopen jaren een sleutelrol in de ontwikkeling en uitvoering van de welbekende 'Even Apeldoorn bellen'-campagnes.
Peggy Spaapen
Peggy Spaapen
© Aangeleverd
Peggy Spaapen
Peggy Spaapen
© Aangeleverd

Peggy Spaapen zwaait af als marketingdirecteur brand, beleving en marketing bij financieel dienstverlener Centraal Beheer. Spaapen vindt het na elf jaar bij het bedrijf tijd voor een volgende uitdaging en gaat via 'goede gesprekken en koffie' oriënteren wat die uitdaging wordt. 

Centraal Beheer op zijn beurt zegt nog geen opvolger te hebben voor Spaapen. De topvrouw sluit haar tijd bij het bedrijf af met haar medewerking aan een nieuwe campagne in de 'Even Apeldoorn bellen'-reeks, die nu veertig jaar bestaat. De afgelopen periode heeft Spaapen samen met haar team en het nieuwe reclamebureau TBWA gewerkt aan de 63ste commercial in de reeks. Centraal Beheer verwacht de campagne voor de zomer te lanceren.

Transformatie Centraal Beheer

De financieel dienstverlener deelt in een persbericht lovende woorden over de topvrouw, die bij Centraal Beheer startte als interim-manager bij het team marcom en digital. Die baan leidde uiteindelijk tot de verantwoordelijkheid voor de onderdelen brand, beleving en marketing. Volgens Centraal Beheer heeft Spaapen een belangrijke rol gespeeld in de doorontwikkeling van 'Even Apeldoorn bellen' en de transformatie van Centraal Beheer als verzekeraar naar bredere financieel dienstverlener. Ook was ze verantwoordelijk voor Centraal Beheer neerzetten als één merk voor consumenten en zakelijke klanten. Daar hoorde de afgelopen periode het aanscherpen van de merkbelofte en een nieuwe merkbelofte bij ('Mensen écht verder helpen').

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in