
Stress is een van de grootste gezondheidsproblemen van onze tijd, constateren de makers van de Nederlandse healthwatch NoWatch. Het verstoort de slaap, ondermijnt het concentratievermogen, beïnvloedt relaties en tast zelfs het immuunsysteem aan. Terwijl mensen wereldwijd zoeken naar manieren om gezonder te leven, schuilt het echte antwoord vaak dichterbij dan gedacht: in het luisteren naar het eigen lichaam.
De Nederlandse health-tech startup NoWatch biedt een innovatieve oplossing door behaalde stressniveaus weer te geven naast prestaties als stappen, trappen of roeibewegingen.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comOm de missie internationaal kracht bij te zetten, lanceert NoWatch haar eerste wereldwijde campagne: Less noise. More life. De 360-graden campagne maakt de impact van stress visueel voelbaar en roept op tot een andere mindset. Niet méér actie, maar bewust minder doen. Niet méér prikkels, maar juist minder ruis.
Als eerste screenless wearable ter wereld legt NoWatch de focus op het meten en begrijpen van stress — zonder afleidende schermen of notificaties. Door middel van biosensing-technologie krijgen gebruikers inzicht in hun stressniveaus, ritmes en spanningspatronen. Het doel: bewustere keuzes maken, beter slapen, helderder denken en leven met meer rust en balans.
Internationaal debuut met radicale boodschap
David Snellenberg tekende voor strategie en creatie van de campagne, die werd geproduceerd door Bonkers United onder regie van Bram Schouw. De filmische beelden en verstilde sfeer onderstrepen de essentie van NoWatch: sta niet de hele tijd aan. Maar zet jezelf ook af en toe uit.
‘Met deze campagne willen we een wereldwijde dialoog starten over de prijs van permanente bereikbaarheid en de kracht van mentale rust,’ belooft Timothée Manschot, medeoprichter van NoWatch. ‘Minder afleiding betekent meer aandacht. Voor jezelf, voor anderen, voor het leven.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee