
Het bureau krijgt de opdracht om het merk Oranje Fonds sterker te positioneren en de maatschappelijke impact van het fonds zichtbaarder én voelbaarder te maken. De eerste campagne uit de samenwerking wordt in het najaar van 2025 verwacht.
Het Oranje Fonds is het grootste sociale fonds van Nederland en steunt duizenden initiatieven binnen het Koninkrijk die bijdragen aan een inclusieve en verbonden samenleving. Jaarlijks mobiliseert het fonds via programma’s als NLdoet, Burendag en Maatjes zo’n 120.000 vrijwilligers. De missie is helder: een samenleving waarin niemand er alleen voor staat.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftGekozen vanwege sterke trackrecord
Volgens Alexandra van Nieuwenhuizen, manager communicatie, merk, fondsenwerving en partnerschappen bij het Oranje Fonds, past We Agency goed bij die missie.
‘We hebben voor We Agency gekozen vanwege hun sterke trackrecord op het gebied van indringende campagnes. Maar vooral omdat ze net als wij écht geloven in de kracht van verbinding. We zijn ervan overtuigd dat we samen voelbaar kunnen maken hoe belangrijk het is om er voor elkaar te zijn.’
Ook We Agency zelf gelooft in de samenwerking. ‘In een tijd van individualisering en polarisatie is het creëren van verbinding belangrijker dan ooit,’ zegt Britt Kenter, Head of Clients bij We Agency. ‘Het Oranje Fonds speelt daarin een essentiële rol, en we zijn trots dat we daaraan mogen bijdragen. De gedeelde waarden – verbinding, collectiviteit en samen – maken dat deze samenwerking voor ons heel natuurlijk voelt.’
We Agency: recente spin-off van WeFilm
We Agency is een onafhankelijk creatief bureau dat in maart 2025 ontstond als zelfstandige entiteit vanuit Wefilm. De laatste gaat sindsdien verder als puur productielabel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee