Overslaan en naar de inhoud gaan

Oranje Fonds kiest We Agency als nieuw creatief bureau

Nieuwe samenwerking moet maatschappelijke impact en merkgevoel van Neerlands grootste sociale fonds gaan versterken.
Oranje Fonds gaat in zee met We Agency
Na een uitgebreide bureauoriëntatie heeft het Oranje Fonds gekozen voor We Agency als nieuw creatief partner.
Oranje Fonds gaat in zee met We Agency
Na een uitgebreide bureauoriëntatie heeft het Oranje Fonds gekozen voor We Agency als nieuw creatief partner.

Het Oranje Fonds is het grootste sociale fonds van Nederland en steunt duizenden initiatieven binnen het Koninkrijk die bijdragen aan een inclusieve en verbonden samenleving. Jaarlijks mobiliseert het fonds via programma’s als NLdoet, Burendag en Maatjes zo’n 120.000 vrijwilligers. De missie is helder: een samenleving waarin niemand er alleen voor staat.

Gekozen vanwege sterke trackrecord

Volgens Alexandra van Nieuwenhuizen, manager communicatie, merk, fondsenwerving en partnerschappen bij het Oranje Fonds, past We Agency goed bij die missie.
‘We hebben voor We Agency gekozen vanwege hun sterke trackrecord op het gebied van indringende campagnes. Maar vooral omdat ze net als wij écht geloven in de kracht van verbinding. We zijn ervan overtuigd dat we samen voelbaar kunnen maken hoe belangrijk het is om er voor elkaar te zijn.’

Ook We Agency zelf gelooft in de samenwerking. ‘In een tijd van individualisering en polarisatie is het creëren van verbinding belangrijker dan ooit,’ zegt Britt Kenter, Head of Clients bij We Agency. ‘Het Oranje Fonds speelt daarin een essentiële rol, en we zijn trots dat we daaraan mogen bijdragen. De gedeelde waarden – verbinding, collectiviteit en samen – maken dat deze samenwerking voor ons heel natuurlijk voelt.’

We Agency: recente spin-off van WeFilm

We Agency is een onafhankelijk creatief bureau dat in maart 2025 ontstond als zelfstandige entiteit vanuit Wefilm. De laatste gaat sindsdien verder als puur productielabel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in