Overslaan en naar de inhoud gaan

Leandra Stroosnijder als hoofd marketing aan de slag bij Franse vloerengigant Tarkett

Stroosnijder is per 1 januari j.l. aangesteld als head of marketing Benelux bij de vloerenfabrikant.
Leandra Stroosnijder
Leandra Stroosnijder
© Tarkett
Leandra Stroosnijder
Leandra Stroosnijder
© Tarkett

Leandra Stroosnijder is per 1 januari gestart als head of marketing Benelux van vloerenfabrikant Tarkett. Ze is in deze positie verantwoordelijk voor het aansturen van een internationaal team dat verantwoordelijk is voor de marketing- en communicatiestrategie in de Benelux.

related partner content for mobile comes here

Ernst van de Weerd, de general manager Benelux bij Tarkett zegt voor Stroosnijder te hebben gekozen vanwege haar internationale profiel en veelzijdige ervaring in internationale, product- en segmentmarketingfuncties. B-to-b-marketeer Stroosnijder werkte hiervoor jarenlang in verschillende leidinggevende functies bij CWS Nederland & International en Initial.

De van oorsprong Franse multinational Tarkett, waarvan het Nederlandse hoofdkantoor en een productielocatie gevestigd zijn in Waalwijk, produceert commerciële en residentiële vloeren waaronder vinyl, tapijt, linoleum, hout en laminaat. Het bedrijf levert onder meer aan ziekenhuizen, scholen, hotels, kantoren en winkels. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in