Leandra Stroosnijder als hoofd marketing aan de slag bij Franse vloerengigant Tarkett


Leandra Stroosnijder is per 1 januari gestart als head of marketing Benelux van vloerenfabrikant Tarkett. Ze is in deze positie verantwoordelijk voor het aansturen van een internationaal team dat verantwoordelijk is voor de marketing- en communicatiestrategie in de Benelux.
Ernst van de Weerd, de general manager Benelux bij Tarkett zegt voor Stroosnijder te hebben gekozen vanwege haar internationale profiel en veelzijdige ervaring in internationale, product- en segmentmarketingfuncties. B-to-b-marketeer Stroosnijder werkte hiervoor jarenlang in verschillende leidinggevende functies bij CWS Nederland & International en Initial.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoDe van oorsprong Franse multinational Tarkett, waarvan het Nederlandse hoofdkantoor en een productielocatie gevestigd zijn in Waalwijk, produceert commerciële en residentiële vloeren waaronder vinyl, tapijt, linoleum, hout en laminaat. Het bedrijf levert onder meer aan ziekenhuizen, scholen, hotels, kantoren en winkels.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid