Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat maakt campagne rondom de verkiezingen

'Ik stem op voordeel'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Drogisterijketen Kruidvat heeft een nieuwe reclamecampagne rondom de Tweede Kamerverkiezingen. In de commercial 'Stem op voordeel' vraagt Kruidvat mensen op straat op welke partij zij gaan stemmen.

related partner content for mobile comes here

De drogisterijketen bedacht eigen 'voordeelpartijen', zoals SP: Spot Prijzen, CDA: Claim Die Aanbieding en VVD: Verrassende Voordeel Drogist. Deze partijen stellen zich allemaal verkiesbaar met een eigen aanbieding, met een voordeelwijzer voor iedereen die nog zweeft.

Credits:
Reclamebureau: BeyenMeyer
Productiebedrijf: Het Nieuwe Kader.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in