Kruidvat maakt campagne rondom de verkiezingen
'Ik stem op voordeel'


Drogisterijketen Kruidvat heeft een nieuwe reclamecampagne rondom de Tweede Kamerverkiezingen. In de commercial 'Stem op voordeel' vraagt Kruidvat mensen op straat op welke partij zij gaan stemmen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De drogisterijketen bedacht eigen 'voordeelpartijen', zoals SP: Spot Prijzen, CDA: Claim Die Aanbieding en VVD: Verrassende Voordeel Drogist. Deze partijen stellen zich allemaal verkiesbaar met een eigen aanbieding, met een voordeelwijzer voor iedereen die nog zweeft.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKruidvat Ikstemopvoordeel
Credits:
Reclamebureau: BeyenMeyer
Productiebedrijf: Het Nieuwe Kader.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid