McDonald’s UK speelt met hipsterachtige koffiecultuur
Voor McCafé komt de fastfoodketen met een stekende campagne over de hippe koffietenten.


De bun, het baardje en vreselijk moeilijk doen over een kopje koffie. McDonald's toont in zijn Britse campagne voor McCafé het verschil tussen de simpelheid van het koffie bestellen bij McCafé en het te gecompliceerde karakter van de hippe koffiewereld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de video is te zien hoe klanten veel moeite moeten doen om een kopje koffie te bestellen en hoe ze schrikken van de hoge prijzen. Een groot verschil met McCafé, tenminste, dat is wat McDonald's wil vertellen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMcDonalds Spoofs Hipster Coffee Culture in New McCafe Commercial
Het Londense bureau Leo Burnett is verantwoordelijk voor de McDonald’s-campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid