Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s UK speelt met hipsterachtige koffiecultuur

Voor McCafé komt de fastfoodketen met een stekende campagne over de hippe koffietenten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De bun, het baardje en vreselijk moeilijk doen over een kopje koffie. McDonald's toont in zijn Britse campagne voor McCafé het verschil tussen de simpelheid van het koffie bestellen bij McCafé en het te gecompliceerde karakter van de hippe koffiewereld.

related partner content for mobile comes here

In de video is te zien hoe klanten veel moeite moeten doen om een kopje koffie te bestellen en hoe ze schrikken van de hoge prijzen. Een groot verschil met McCafé, tenminste, dat is wat McDonald's wil vertellen.

Het Londense bureau Leo Burnett is verantwoordelijk voor de McDonald’s-campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in