
De Huishoudbeurs 2017 is in volle gang. Palmolive brengt een ‘live-verslag’ van de beurs via de Palmo-Live Cam. Dit is een digitale zuil op de stand van Palmolive waar bezoeksters via een webcam antwoord geven op een vraag over hun ‘geniet-moment’. Alle video’s worden verzameld op de website van Palmo-Live Cam en de leukste video’s van de dag winnen een verwenpakket. De beursactivatie werd bedacht en ontwikkeld door Fox on the Run en Wubbe, waarbij Wubbe ook verantwoordelijk was voor het stand-ontwerp.
Credits
Opdrachtgever: Colgate-Palmolive Nederland BV
Bureau: Fox on the Run, Wubbe
Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems, Daniël Reintjes, Bas van Haren, Andy Houtman
Strategie: Robbert Heijsman, Gilbert Witjes
Verantwoordelijk bij klant: Maarten Hoogenboom, Joost Grijsen
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
Somfy
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee